Ең үздік шығармашылық ұжымдар анықталды

b_600_290_16777215_00_images_images_2018_6_9.jpgДүйсенбі күні білім беру бөлімінің ұйымдастыруымен «Армандастар» шығармашылық сайысының аудандық фестивалі өтті.

 

Астанамыздың 20 жылдығына арналған ауқымды іс-шара көркемөнер театр және хореография ұжымдарының арасында ұйымдастырылды. Өңірімізде алғаш рет өткізілген фестивальде екі негізгі және жеті орта мектеп бақ сынады. Таңертеңгі 10.00-ден түске дейін жетпіс сегіз оқушыны қамтыған оқу мекемелерінің би ұжымдары өнер көрсетті. Сайыс «Халық биі және халықтық стильдегі би», «Заманауи би» номинациялары бойынша өткенін атап өту керек.

Жас, әрі әуесқой бишілер әлем халықтарының да, қазақ билерін де, эстрадалық және микс билерді де жақсы меңгерген екен. Бірінен-бірі кем түспеген жастарды бағалау әділқазылар алқасына оңайға түскен жоқ. Десек те, өнер сүйер қауымына танымал өнер мектебінің «DIAMONDS-тың» би тобының орта және үлкен ұжымдары ерекше көзге түсіп, екі номинациядан да бас жүлдені жеңіп алды. Жасыратыны жоқ, биде оларға тең келер ешкім жоқ. «Халық биі және халықтық стильдегі би» номинациясы бойынша 1-орынды № 1 орта мектеп жеңіп алса, заманауи биімен сынға түскендердің арасынан 1-орынды Май және Асенкрит оқу мекемелері иемденді.

Түстен кейін жиырмаға жуық қатысушыны қамтыған театр өнері әртістерінің қойылымдары бағаланды. Мектепішілік театр жетекшілерінің таңдаған драмалық қойылымдарының тақырыптары әр алуан болды. Ал, Тобыл орта мектебі драмалық емес, мюзикл жанрымен ерекшеленді. Қатысушылардың образды сомдауын, әртістік шеберліктерін бағалаған төрешілер өзара ақылдасып, бас жүлдені Приозерный орта мектебінің «Мозайка» ұжымына беруді ұйғарды. Қалған театр ұжымдары өзара жүлделі орындармен бөліссе, ең үздік жас әртістер бірнеше номинацияның иегері атанды. Аудандық білім беру бөлімінің әдіскері Виталий Мозердің айтуынша, бұл игі бастама алдағы жылдары да жалғасын табады.

 


Умирзак Шукеев посетил хозяйство в Белинском округе

16.08.2018 07:16

Умирзак Шукеев посетил хозяйство в Белинском округе

В конце прошлой недели заместитель Премьер-Министра РК - министр сельского хозяйстваУмирзак Шукеев совершил двухдневную рабочую поездку в Костанайскую область.

Сенбіліктерде денсаулығыңызды күтіңіз

16.08.2018 07:15

Көктемде бастау алған сенбіліктер әлі де жалғасуда. Аудан орталығындағы тазалық жұмыстары аптасына бір емес, бірнеше рет ұйымдастырылатыны баршаға аян. Осыған...

К учебе готовы!

16.08.2018 07:14

Депутат помог семье из села Оренбургское собрать ребенка в школу. Напомним, что с 1 августа стартовала традиционная общереспубликанская благотворительная акция «Дорога...

Пришла пора убирать!

16.08.2018 07:13

Пришла пора убирать!

На дворе вторая декада августа, а это значит, что тарановские аграрии уже готовы дать старт уборочным работам.

Грантқа түскендер бар ма?

16.08.2018 07:12

Грант иегерлерінің тізімі келесі сілтемелер бойынша қолжетімді болады: egemen.kz, kazpravda.kz, testcenter.kz сайттарында немесе @testcenterBot телеграм боты. Баспасөз қызметінің мәліметінше, білім...

Туған күніңмен, Қайыңдыкөл!

16.08.2018 07:12

Туған күніңмен, Қайыңдыкөл!

Белинский ауыдық округіне қарасты Қайыңдыкөл елді-мекенінің ауыл күнін атап өту дәстүрге айналды. Ауылдықтардың қуанышына ортақтасқан аудандық мәдениет үйінің шығармашылық ұжымы...

Международный день молодежи отпраздновали в Костанае

16.08.2018 07:11

Международный день молодежи отпраздновали в Костанае

12 августа в Костанае прошло празднование Международного дня молодежи. К нему присоединились Молодежный ресурсный центр и активная молодежь Тарановского района.

Твори добро! Оно к тебе вернется!

16.08.2018 07:10

Твори добро! Оно к тебе вернется!

Местный предприниматель спонсировал развлекательную поездку воспитанников лагеря мечети «Летний медресе».

Иттерге қожайын боласыз ба?

16.08.2018 07:07

Иттерге қожайын боласыз ба?

18-тамыз – бүкіләлемдік үйсіз жануарлар күні. Бұл күн – мереке емес, бұл күні - әлем жұртшылығының үйсіз-күйсіз жануарларға назарын аударуға,...

Уверенно по карьерной лестнице

16.08.2018 07:04

Уверенно по карьерной лестнице

Трудовую деятельность он начал с рядового водителя. Сейчас же молодой патриот своей малой родины уже заместитель начальника пожарной части № 7.

Жүгірумен дұрыс шұғылданыңыз!

16.08.2018 07:02

Адам денсаулығына пайдалы жаттығулардың бірі – жүгіру. Десе де, жүгірмей тұрып арнайы жаттығулар жасап, денені қыздырып алған дұрыс. Жүгіруді жылдам...

За честь района всей семьей

16.08.2018 07:01

За честь района всей семьей

В истории его тренерской деятельности сотни выпускников, столько же побед и признание народа. Но главной командой и в спорте, и...

Раритет красуется в музее

16.08.2018 06:58

Раритет красуется в музее

Немецкий швейный аппарат «Зингер» 1914 года выпуска был отдан в дар музею им. Б. Майлина жительницей района.

 
Яндекс.Метрика
Курс валют в Казахстане