Ауыл бюджеті қалай игеріледі?

2018 жылдан бастап тұрғындар саны 2 мыңнан асатын ауылдардың өз бюджеті болады. Бұл бағыттағы жұмыс Тобыл елді-мекенінде 2013 жылдан жүргізіліп жатыр екен.

 

Елбасы Ұлт жоспарының 98-қадамында «селолық округ, ауыл, село, кент, аудандық маңыздағы қала деңгейінде жергілікті өзін-өзі басқарудың дербес бюджетін енгізу» міндетін қойған болатын. Енді заңға сәйкес ауылдың өз бюджеті болады. Бұл дегеніміз - ауылдың дербес шоты ашылып, ол арқылы мәдениет үйі, кітапхана, мектеп жанындағы шағын орталық т.б. ұйымдардың жұмыстарын үйлестіру бағытындағы жұмыстар дербес шот негізінде жүзеге асады. Сонымен қатар, бұл дербес шотқа айыппұлдардан түскен, коммуналдық нысандарды жалға берген уақытта түсетін қаржы және бюджеттен тыс, бюджеттен тыс емес кәсіпкерлердің тарапынан түсетін қаражаттарды аударып отырады. Сосын қаржыны әрі қарай игеруі бар. Ауыл бюджетін игеру қауымдастық мүшелерімен ақылдаса отырып шешіледі. Тобыл ауылының жергілікті қоғамдастық жиналысы 28 қатысушыдан тұрады. Олар ауылға ең алдымен не қажет екендігін, мәселен, көгалдандыру ма, әлде ауылдың ішінен сәулеті мен келбеті жарасқан ғимарат немесе демалыс саябағын жасаймыз ба деген мәселелерді кезегімен шеше алатынын атап өту керек.

Биыл Тобыл әкімінің аппаратының шотына 115229,0 мың теңге қаражат түседі деп жоспарлануда. Бұл сома ауылдық аппаратты ұстауға, елді-мекенді көріктендіруге және көгалдандыруға, мысалы, ескі үйлерді бұзу және шығаруға, түрлі көшеттерді сатып алуға, күтуге, Жаңа жыл қарсаңында безендіруге, баннерлер сатып алуға жұмсалады. Сонымен қатар, ауылдық бюджет көшелерді жарықтандыру, автокөлік жолдарын жөндеу және т.б. мәселелерді шешу үшін игеріледі деп күтілуде.

 


Умирзак Шукеев посетил хозяйство в Белинском округе

16.08.2018 07:16

Умирзак Шукеев посетил хозяйство в Белинском округе

В конце прошлой недели заместитель Премьер-Министра РК - министр сельского хозяйстваУмирзак Шукеев совершил двухдневную рабочую поездку в Костанайскую область.

Сенбіліктерде денсаулығыңызды күтіңіз

16.08.2018 07:15

Көктемде бастау алған сенбіліктер әлі де жалғасуда. Аудан орталығындағы тазалық жұмыстары аптасына бір емес, бірнеше рет ұйымдастырылатыны баршаға аян. Осыған...

К учебе готовы!

16.08.2018 07:14

Депутат помог семье из села Оренбургское собрать ребенка в школу. Напомним, что с 1 августа стартовала традиционная общереспубликанская благотворительная акция «Дорога...

Пришла пора убирать!

16.08.2018 07:13

Пришла пора убирать!

На дворе вторая декада августа, а это значит, что тарановские аграрии уже готовы дать старт уборочным работам.

Грантқа түскендер бар ма?

16.08.2018 07:12

Грант иегерлерінің тізімі келесі сілтемелер бойынша қолжетімді болады: egemen.kz, kazpravda.kz, testcenter.kz сайттарында немесе @testcenterBot телеграм боты. Баспасөз қызметінің мәліметінше, білім...

Туған күніңмен, Қайыңдыкөл!

16.08.2018 07:12

Туған күніңмен, Қайыңдыкөл!

Белинский ауыдық округіне қарасты Қайыңдыкөл елді-мекенінің ауыл күнін атап өту дәстүрге айналды. Ауылдықтардың қуанышына ортақтасқан аудандық мәдениет үйінің шығармашылық ұжымы...

Международный день молодежи отпраздновали в Костанае

16.08.2018 07:11

Международный день молодежи отпраздновали в Костанае

12 августа в Костанае прошло празднование Международного дня молодежи. К нему присоединились Молодежный ресурсный центр и активная молодежь Тарановского района.

Твори добро! Оно к тебе вернется!

16.08.2018 07:10

Твори добро! Оно к тебе вернется!

Местный предприниматель спонсировал развлекательную поездку воспитанников лагеря мечети «Летний медресе».

Иттерге қожайын боласыз ба?

16.08.2018 07:07

Иттерге қожайын боласыз ба?

18-тамыз – бүкіләлемдік үйсіз жануарлар күні. Бұл күн – мереке емес, бұл күні - әлем жұртшылығының үйсіз-күйсіз жануарларға назарын аударуға,...

Уверенно по карьерной лестнице

16.08.2018 07:04

Уверенно по карьерной лестнице

Трудовую деятельность он начал с рядового водителя. Сейчас же молодой патриот своей малой родины уже заместитель начальника пожарной части № 7.

Жүгірумен дұрыс шұғылданыңыз!

16.08.2018 07:02

Адам денсаулығына пайдалы жаттығулардың бірі – жүгіру. Десе де, жүгірмей тұрып арнайы жаттығулар жасап, денені қыздырып алған дұрыс. Жүгіруді жылдам...

За честь района всей семьей

16.08.2018 07:01

За честь района всей семьей

В истории его тренерской деятельности сотни выпускников, столько же побед и признание народа. Но главной командой и в спорте, и...

Раритет красуется в музее

16.08.2018 06:58

Раритет красуется в музее

Немецкий швейный аппарат «Зингер» 1914 года выпуска был отдан в дар музею им. Б. Майлина жительницей района.

 
Яндекс.Метрика
Курс валют в Казахстане