Оңтайлы тұстарын алға тартты

b_600_290_16777215_00_images_images_2018_6_1.jpgАқпан айының 2-сі күні аудандық тілдерді оқыту орталығының қызметкерлері қазіргі уақытта қоғамда қызу талқыға түсіп жатқан латын әліпбиіне көшу мәселесіне байланысты дөңгелек үстел өткізді.

 

Көп кешікпей егемен еліміздің латын әліпбиіне көшетіні айқындалды. Ал, осы межелі мақсатқа кедергісіз қол жеткізу үшін не істеу керек? Бұл мәселені жан-жақты талқылау мақсатында орталықта «Латын әліпбиі – мемлекеттік тіл тірегі» атты іс-шара өтті. Ұйымдастырылған дөңгелек үстелдің басында бас қосқан қатысушылар өз тұжырымдарын, көзқарастарын білдіріп, латын әліпбиінің оңтайлы тұстарын алға тартты.

Қазақ тілінің ерте ме, кеш пе, әйтеуір, бір латын әліпбиіне көшетіні анық. Естеріңізге сала кетейік, Елбасымыз да:«... қазақ тілін біртіндеп латын әліпбиіне көшіру жұмыстарын бастауымыз керек. Біз бұл мәселеге неғұрлым дәйектілік қажеттігін терең түсініп, байыппен қарап келеміз және оған кірісуге Тәуелсіздік алғаннан бері мұқият дайындалдық», - деп ашық айтқан болатын. Тілдерді оқыту орталығында жиналған айтары бар азаматтар да күн тақырыбында өткір тұрған, бүгінде қоғамда қызу талқыланып жатқан латын әліпбиіне көшу мәселесіне байланысты ойларын ашық айта білді. Латын әліпбиін насихаттауға қатысты ұсыныстар да назардан тыс қалмады.

 


Умирзак Шукеев посетил хозяйство в Белинском округе

16.08.2018 07:16

Умирзак Шукеев посетил хозяйство в Белинском округе

В конце прошлой недели заместитель Премьер-Министра РК - министр сельского хозяйстваУмирзак Шукеев совершил двухдневную рабочую поездку в Костанайскую область.

Сенбіліктерде денсаулығыңызды күтіңіз

16.08.2018 07:15

Көктемде бастау алған сенбіліктер әлі де жалғасуда. Аудан орталығындағы тазалық жұмыстары аптасына бір емес, бірнеше рет ұйымдастырылатыны баршаға аян. Осыған...

К учебе готовы!

16.08.2018 07:14

Депутат помог семье из села Оренбургское собрать ребенка в школу. Напомним, что с 1 августа стартовала традиционная общереспубликанская благотворительная акция «Дорога...

Пришла пора убирать!

16.08.2018 07:13

Пришла пора убирать!

На дворе вторая декада августа, а это значит, что тарановские аграрии уже готовы дать старт уборочным работам.

Грантқа түскендер бар ма?

16.08.2018 07:12

Грант иегерлерінің тізімі келесі сілтемелер бойынша қолжетімді болады: egemen.kz, kazpravda.kz, testcenter.kz сайттарында немесе @testcenterBot телеграм боты. Баспасөз қызметінің мәліметінше, білім...

Туған күніңмен, Қайыңдыкөл!

16.08.2018 07:12

Туған күніңмен, Қайыңдыкөл!

Белинский ауыдық округіне қарасты Қайыңдыкөл елді-мекенінің ауыл күнін атап өту дәстүрге айналды. Ауылдықтардың қуанышына ортақтасқан аудандық мәдениет үйінің шығармашылық ұжымы...

Международный день молодежи отпраздновали в Костанае

16.08.2018 07:11

Международный день молодежи отпраздновали в Костанае

12 августа в Костанае прошло празднование Международного дня молодежи. К нему присоединились Молодежный ресурсный центр и активная молодежь Тарановского района.

Твори добро! Оно к тебе вернется!

16.08.2018 07:10

Твори добро! Оно к тебе вернется!

Местный предприниматель спонсировал развлекательную поездку воспитанников лагеря мечети «Летний медресе».

Иттерге қожайын боласыз ба?

16.08.2018 07:07

Иттерге қожайын боласыз ба?

18-тамыз – бүкіләлемдік үйсіз жануарлар күні. Бұл күн – мереке емес, бұл күні - әлем жұртшылығының үйсіз-күйсіз жануарларға назарын аударуға,...

Уверенно по карьерной лестнице

16.08.2018 07:04

Уверенно по карьерной лестнице

Трудовую деятельность он начал с рядового водителя. Сейчас же молодой патриот своей малой родины уже заместитель начальника пожарной части № 7.

Жүгірумен дұрыс шұғылданыңыз!

16.08.2018 07:02

Адам денсаулығына пайдалы жаттығулардың бірі – жүгіру. Десе де, жүгірмей тұрып арнайы жаттығулар жасап, денені қыздырып алған дұрыс. Жүгіруді жылдам...

За честь района всей семьей

16.08.2018 07:01

За честь района всей семьей

В истории его тренерской деятельности сотни выпускников, столько же побед и признание народа. Но главной командой и в спорте, и...

Раритет красуется в музее

16.08.2018 06:58

Раритет красуется в музее

Немецкий швейный аппарат «Зингер» 1914 года выпуска был отдан в дар музею им. Б. Майлина жительницей района.

 
Яндекс.Метрика
Курс валют в Казахстане