Музыкалық дәстүр насихатталуда

b_600_290_16777215_00_images_images_2018_6_12.jpg«Рухани жаңғыру: болашаққа бағдар» мақаласында айтылғандай, ұлттық салт-дәстүрлеріміз, тіліміз бен музыкамыз, әдебиетіміз, жоралғыларымыз, бір сөзбен айтқанда, ұлттық рухымыз бойымызда мәңгі қалуға тиіс. Осы орайда, ұлт болып, рухани жаңғыруымыз үшін қазақтың өнері мен музыкалық дәстүрлерін насихаттау өте маңызды.

 

Рухани жаңғыру үшін ұлт ретінде өзіміздің бет-бейнемізді, әлем алдындағы өзімізге тән кескін-келбетімізді, ұлттық болмысымызды сақтаймыз дейтін болсақ, дүниеге келген әр баланы бесікке салғаннан бастап, бүкіл тәрбие мен білім беру жүйесі арқылы қазаққа тән білім мен қазаққа тән тәрбиені оның санасына мықтап сіңіруіміз керек екендігін ескерген «Ұшқын» мәдениет үйінің музыкалық жетекшісі Мамай Ізтілеу №1 орта мектептің оқушыларымен кездесу өткізді.

«Өзім өнер саласында қызмет істеп жүргендіктен, атадан балаға жалғасып келе жатқан айтысты насихаттап, әңгімені осы тақырыптың төңірегінде өрбітуді жөн көрдім», - дейді айтыс өнерінің соңынан бала кезінен қуған Мамай Ізтілеу. Баламен баладай, данамен данадай сөйлесе білетін айтыскер ақынымыздың айтары көп. 25 жылдың ішінде түрлі аймақта, түрлі деңгейде ұйымдастырылған сөз додаларының бірнеше мәрте жеңімпазы атанған жерлесіміз кездесу барысында айтысқа қалай келгенін, жеткен жетістіктерін ғана айтып қоймай, айтыстың қоғамдағы маңызы, оны дамытудың жолдары жайлы да сөз қозғады. Танымдық, әрі жылы ниетте өткен іс-шарада осы өнерге қызығушылық танытқан оқушылар тарапынан қойылған сауалдар аз болған жоқ. Тіпті, солардың біріне айтыскер ақынымыз өлеңмен жауап беріп, сөздің майын тамызды. Оқушылардың өзара диалог ретінде өткен осы кездесуден ләззат алғанын байқамау мүмкін емес еді. Аталмыш іс-шараны қорыта келе, Мамай ағай айтыс өнерін үйренем деуші балаларды шәкірттерінің қатарын толықтыруға шақырды.

 


Умирзак Шукеев посетил хозяйство в Белинском округе

16.08.2018 07:16

Умирзак Шукеев посетил хозяйство в Белинском округе

В конце прошлой недели заместитель Премьер-Министра РК - министр сельского хозяйстваУмирзак Шукеев совершил двухдневную рабочую поездку в Костанайскую область.

Сенбіліктерде денсаулығыңызды күтіңіз

16.08.2018 07:15

Көктемде бастау алған сенбіліктер әлі де жалғасуда. Аудан орталығындағы тазалық жұмыстары аптасына бір емес, бірнеше рет ұйымдастырылатыны баршаға аян. Осыған...

К учебе готовы!

16.08.2018 07:14

Депутат помог семье из села Оренбургское собрать ребенка в школу. Напомним, что с 1 августа стартовала традиционная общереспубликанская благотворительная акция «Дорога...

Пришла пора убирать!

16.08.2018 07:13

Пришла пора убирать!

На дворе вторая декада августа, а это значит, что тарановские аграрии уже готовы дать старт уборочным работам.

Грантқа түскендер бар ма?

16.08.2018 07:12

Грант иегерлерінің тізімі келесі сілтемелер бойынша қолжетімді болады: egemen.kz, kazpravda.kz, testcenter.kz сайттарында немесе @testcenterBot телеграм боты. Баспасөз қызметінің мәліметінше, білім...

Туған күніңмен, Қайыңдыкөл!

16.08.2018 07:12

Туған күніңмен, Қайыңдыкөл!

Белинский ауыдық округіне қарасты Қайыңдыкөл елді-мекенінің ауыл күнін атап өту дәстүрге айналды. Ауылдықтардың қуанышына ортақтасқан аудандық мәдениет үйінің шығармашылық ұжымы...

Международный день молодежи отпраздновали в Костанае

16.08.2018 07:11

Международный день молодежи отпраздновали в Костанае

12 августа в Костанае прошло празднование Международного дня молодежи. К нему присоединились Молодежный ресурсный центр и активная молодежь Тарановского района.

Твори добро! Оно к тебе вернется!

16.08.2018 07:10

Твори добро! Оно к тебе вернется!

Местный предприниматель спонсировал развлекательную поездку воспитанников лагеря мечети «Летний медресе».

Иттерге қожайын боласыз ба?

16.08.2018 07:07

Иттерге қожайын боласыз ба?

18-тамыз – бүкіләлемдік үйсіз жануарлар күні. Бұл күн – мереке емес, бұл күні - әлем жұртшылығының үйсіз-күйсіз жануарларға назарын аударуға,...

Уверенно по карьерной лестнице

16.08.2018 07:04

Уверенно по карьерной лестнице

Трудовую деятельность он начал с рядового водителя. Сейчас же молодой патриот своей малой родины уже заместитель начальника пожарной части № 7.

Жүгірумен дұрыс шұғылданыңыз!

16.08.2018 07:02

Адам денсаулығына пайдалы жаттығулардың бірі – жүгіру. Десе де, жүгірмей тұрып арнайы жаттығулар жасап, денені қыздырып алған дұрыс. Жүгіруді жылдам...

За честь района всей семьей

16.08.2018 07:01

За честь района всей семьей

В истории его тренерской деятельности сотни выпускников, столько же побед и признание народа. Но главной командой и в спорте, и...

Раритет красуется в музее

16.08.2018 06:58

Раритет красуется в музее

Немецкий швейный аппарат «Зингер» 1914 года выпуска был отдан в дар музею им. Б. Майлина жительницей района.

 
Яндекс.Метрика
Курс валют в Казахстане