Мүмкіндігіңізді жіберіп алмаңыздар

«Дипломмен - ауылға» бағдарламасына жүгінуші мамандардың назарына! Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарына өзгерістер енгізілгендіктен, қызмет көрсету уақыты оңтайландырылады. Тағы қандай өзгерістер бар?

Аудандық экономика және қаржы бөлімінің мәліметіне сүйенсек, қызмет көрсету уақытын оңтайландырылса, жұмыс істеу ыңғайлырақ болады. Ал, бюджеттік несие мен жәрдемақыларды алу үшін ұсынылатын құжаттар тізімі сол қалпынша қалады. Келешекте тиісті құжаттар ХҚКО-на тапсырылады деп күтілуде. Десек те, құжаттар сонда тапсырылғанмен, қызмет көрсету аталған бөлімге жүктеледі. Оны да енді уақыт көрсетеді. Сонымен қатар, тиісті құжаттарды тапсырған мамандар небір себептермен көтерме жәрдемақы, несие ала алмаса, ағымдағы қаржыландыру жылының соңына дейін құжаттарды тапсыру күні бойынша кезекте тұрады. Яғни, аталмыш бағдарламаны жүзеге асыру үшін қосымша қаражат ұсынылса, дәл осы кандидатуралар бірінші кезекте қарастырылатын болады. Былтыр бағдарлама аясында бюджеттік несиені он адам алса, биыл жоспар бойынша он төрт маман баспаналы болады. Сондықтан, мүмкіндігіңізді жіберіп алмаңыздар!

 


Умирзак Шукеев посетил хозяйство в Белинском округе

16.08.2018 07:16

Умирзак Шукеев посетил хозяйство в Белинском округе

В конце прошлой недели заместитель Премьер-Министра РК - министр сельского хозяйстваУмирзак Шукеев совершил двухдневную рабочую поездку в Костанайскую область.

Сенбіліктерде денсаулығыңызды күтіңіз

16.08.2018 07:15

Көктемде бастау алған сенбіліктер әлі де жалғасуда. Аудан орталығындағы тазалық жұмыстары аптасына бір емес, бірнеше рет ұйымдастырылатыны баршаға аян. Осыған...

К учебе готовы!

16.08.2018 07:14

Депутат помог семье из села Оренбургское собрать ребенка в школу. Напомним, что с 1 августа стартовала традиционная общереспубликанская благотворительная акция «Дорога...

Пришла пора убирать!

16.08.2018 07:13

Пришла пора убирать!

На дворе вторая декада августа, а это значит, что тарановские аграрии уже готовы дать старт уборочным работам.

Грантқа түскендер бар ма?

16.08.2018 07:12

Грант иегерлерінің тізімі келесі сілтемелер бойынша қолжетімді болады: egemen.kz, kazpravda.kz, testcenter.kz сайттарында немесе @testcenterBot телеграм боты. Баспасөз қызметінің мәліметінше, білім...

Туған күніңмен, Қайыңдыкөл!

16.08.2018 07:12

Туған күніңмен, Қайыңдыкөл!

Белинский ауыдық округіне қарасты Қайыңдыкөл елді-мекенінің ауыл күнін атап өту дәстүрге айналды. Ауылдықтардың қуанышына ортақтасқан аудандық мәдениет үйінің шығармашылық ұжымы...

Международный день молодежи отпраздновали в Костанае

16.08.2018 07:11

Международный день молодежи отпраздновали в Костанае

12 августа в Костанае прошло празднование Международного дня молодежи. К нему присоединились Молодежный ресурсный центр и активная молодежь Тарановского района.

Твори добро! Оно к тебе вернется!

16.08.2018 07:10

Твори добро! Оно к тебе вернется!

Местный предприниматель спонсировал развлекательную поездку воспитанников лагеря мечети «Летний медресе».

Иттерге қожайын боласыз ба?

16.08.2018 07:07

Иттерге қожайын боласыз ба?

18-тамыз – бүкіләлемдік үйсіз жануарлар күні. Бұл күн – мереке емес, бұл күні - әлем жұртшылығының үйсіз-күйсіз жануарларға назарын аударуға,...

Уверенно по карьерной лестнице

16.08.2018 07:04

Уверенно по карьерной лестнице

Трудовую деятельность он начал с рядового водителя. Сейчас же молодой патриот своей малой родины уже заместитель начальника пожарной части № 7.

Жүгірумен дұрыс шұғылданыңыз!

16.08.2018 07:02

Адам денсаулығына пайдалы жаттығулардың бірі – жүгіру. Десе де, жүгірмей тұрып арнайы жаттығулар жасап, денені қыздырып алған дұрыс. Жүгіруді жылдам...

За честь района всей семьей

16.08.2018 07:01

За честь района всей семьей

В истории его тренерской деятельности сотни выпускников, столько же побед и признание народа. Но главной командой и в спорте, и...

Раритет красуется в музее

16.08.2018 06:58

Раритет красуется в музее

Немецкий швейный аппарат «Зингер» 1914 года выпуска был отдан в дар музею им. Б. Майлина жительницей района.

 
Яндекс.Метрика
Курс валют в Казахстане