«ҚТЖ-Жүк тасымалы» «Қостанай бөлімшесі-ЖТ» ЖШС филиалының Қостанай локомотив пайдалану айналым депосы ТД-9 Тобол

b_600_290_16777215_00_images_images_2024_38_38-2024_7.jpgТобыл станциясының құрылысы 1939 жылы шілдеде басталды. Үкімет 1939 жылдың соңына қарай Ақмола – Қарталы учаскесінде пойыздардың жұмысшы қозғалысын ашу міндетін қойды. 1939 жылдың жазы Тобыл станциясы мен кентінің туған күні болып саналады. Құрылысшыларға далада, жолсыз және ылғалды климат жағдайында, негізінен жалаңаш жерде материалдық – техникалық база құру, тас және балласт карьерлерін ашу, шамамен 14 миллион текше метр топырақ төгіп, 806 км жол салу оңайға соққан жоқ. Станция жергілікті көлдермен жабылған батпақты жерде салынды. Жол салуға ауыл тұрғындары көмектесті.
Тобыл өзінің географиялық орналасуына пойыздардың локомотивпен жүруіне міндетті, ал көбісі тек 120-140 км қашықтықты өте алады, көмір мен су жинамай. Сондықтан станция дәл осы жерде орналаса бастады: Карталы станциясынан 142 км қашықтықта және Құсмұрын станциясына дейін 147 км. 1941 жылы 13 қазанда Есіл мен Құсмұрын арасында темір жол төсемінің соңғы буыны төселіп, 14 қазанда Тобыл арқылы бірінші теміржол құрамы (состав) өтті.
Ақмола- Тобыл - Қарталы жаңа желісі Ұлы Отан соғысы кезінде ерекше қорғаныс мәніне ие болды. Қарағанды көмірі Оралға және еліміздің басқа аудандарына кідіріссіз өтуі үшін жолдың өткізу қабілетін арттыру қажет болды. Соғыс аяқталғаннан кейін Ақмола-Тобыл желісінің екінші жолдарының жедел құрылысы күн тәртібіне қойылды. Станция мен оның жұмысшы адамдары соғыстан қираған экономиканы қалпына келтіруге ықпал етті. Теміржол көлігін техникалық қайта жарақтандырудың үлкен ауқымы алпысыншы жылдары және одан кейінгі жылдары жүргізілді.
Тобыл станциясында жаңа электровоз депосы, электр орталықтандыру бекеті, үлкен элеватор салынды, бес қабатты ғимараттар салынып, онда ауыл тұрғындары пәтер берілді.
Тың игерумен Қостанай облысының өнеркәсібі мен ауыл шаруашылығының қарқынды дамуы басталды. Жүктерді тасымалдау, теміржол торабын құру, депо салу қажеттілігі күшейе түсті. Ал 1959 жылы 3 дүңгіршекке арналған паровоздарды жуу жөндеу цехы, механикалық және 4 қосалқы цехтың шағын корпусы, 1960 жылғы Қостанай-Тобыл бағытында жолаушылар және жүк тасымалдарын жүзеге асыру жөніндегі негізгі паровоз депосы болып саналатын жабдықтармен отын қоймасы салынды. 1984 жылдың ақпанынан бастап тепловоз паркін неғұрлым қуатты тепловоздарға ауыстыру басталды. Бұл тасымалдау көлемін 30% - ға ұлғайтуға, тепловоздарды пайдаланудың барлық сапалық көрсеткіштерін көтеруге мүмкіндік берді.
2000 жылы «Қазақстан темір жолы» өндірістік қуаттарды пайдалану тиімділігін арттыру, поездарды жөндеу және техникалық қызмет көрсету сапасын жақсарту, өндірістік процесті ұйымдастырушылық құрылымы мен басқару жүйесін жетілдіру мақсатында Қостанай локомотив депосы жөндеу локомотив депосына және пайдалану локомотив депосы болып бөлінді. Пайдалану локомотив депосына Тобыл, Құсмұрын өндірістік учаскелері, АБК ғимараты, ПТОЛ, локомотивтер қоры базасы, пайдалану цехында 827 адам жұмыскерлер штаты берілді.
Хромтау-Алтынсарино жаңа теміржол желісінің пайдалануға берілуіне байланысты және өндірістік-шаруашылық қызметті ұйымдастыруды жетілдіру мақсатында 123 адамнан тұратын Қостанай пайдалану локомотив депосының құрылымында Әйтекеби айналым депосы құрылды. 2004 жылғы 28 қарашада Қостанай депосының локомотив паркі мен Қостанай депосының локомотив паркі қызмет көрсететін Тобыл – Арқа - Әйтекеби – Никельтау - Қандыағаш өтпелі қозғалысы ашылды.
2006 жылғы 20 шілдеде Әйтеке би айналым депосы Қостанай депосының құрылымдық бөлімшесінен шығарылып, қызметкерлер штаты 123 адамнан тұратын Қандыағаш пайдалану локомотив депосының құрылымына берілді.
2011 жылдың 1 шілдесінен бастап, Қостанай пайдалану локомотив депосы Тобыл-Карталы электрлендірілген учаскесіне 20-22 жұп пойыз алмасумен қызмет көрсетеді.
Тобыл станциясының теміржол торабы қарқынды дамыды. Қазіргі уақытта «ҚТЖ-Жүк тасымалы» «Қостанай бөлімшесі-ЖТ» ЖШС филиалының Қостанай локомотив пайдалану айналым депосы ТД-9 Тобол ұжымында тепловоз машинистері 106, тепловоз машинисі көмекшілері 97, электровоз машинисі 76 адам, тепловоз машинисінің көмекшілері 71, барлығы 350 адам еңбек етуде. Бүгінгі таңда Тобыл станциясы өткізу қабілеті жоғары бірінші дәрежелі станция. Станцияда жаңа жабдық, жұмыс орындарын автоматтандырудың компьютерлік жүйесі орнатылған. Мұнда еңбек адамдар жұмыс істеді және әлі де еңбек етіп жатыр. Теміржол саласында ұрпақтар мен әулеттердің сабақтастығы қалыптасқан. Олардың әрқайсысы теміржол дамуына өз үлесін қосуда.


Яндекс.Метрика
Курс валют в Казахстане