- Подробности
-
Категория: Последний номер
-
Создано 28.01.2021 06:15
-
Автор: Балзина Атимтаева
-
Просмотров: 716
Аудандық мұрағаттан мұрағаттық анықтамаларды қалай алуға болатынын, қандай өзгерістер бар екенін аудандық мемлекеттік мұрағаттың басшысы Бақыт Баймағамбетовадан білген болатынбыз.
- Бақыт Қапасқызы, аудандық мұрағат "Архивтік анықтамалар, құжаттардың көшірмелерін немесе архивтік үзінділер беру" мемлекеттік қызметін көрсетеді, мемлекеттік қызмет көрсету бойынша нормативтік-құқықтық актілерде өзгерістер немесе толықтырулар бар ма?
- Иә, қазіргі уақытта "мұрағаттық анықтамаларды, мұрағаттық құжаттардың көшірмелерін немесе мұрағаттық үзінділерді беру" мемлекеттік қызметін көрсету Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2020 жылғы 29 мамырдағы № 159 бұйрығымен бекітілген Мұрағат ісі саласындағы мемлекеттік қызметтерді көрсету қағидалары негізінде жүзеге асырылады.
Қағидаларға сәйкес, Мемлекеттік қызмет көрсету көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі, "Азаматтарға арналған үкімет "мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы, "электрондық үкіметтің" веб-порталы арқылы жүзеге асырылады. www.egov.kz
- Мемлекеттік қызметті сапалы көрсету неге байланысты болып жатады?
- "Мұрағаттық анықтамаларды, мұрағаттық құжаттардың көшірмелерін немесе мұрағаттық үзінділерді беру" мемлекеттік қызметін көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушы сұратқан мәліметтерді растау бойынша іздестіру жұмысы талап етілетінін білесіздер, сондықтан сапалы көрсету Қызмет көрсетуге құжаттарды қабылдау рәсіміне тікелей байланысты және бірінші кезекте Қағидалардың 1-қосымшасына сәйкес өтініш нысанын толтыру қажет. Көрсетілетін қызметті алушылардың қанағаттану деңгейін арттыру мақсатында өтініште толтырылатын мәліметтердің сапасы мен толықтығын қамтамасыз ету қажет. Мұрағат мекемелерінде растау үшін қажетті мәліметтердің толық сипаттамасымен деректер мәтінін дәл және толық тұжырымдау қажет, бұл қызмет көрсетудің сапалы нәтижесін жедел қалыптастыруға мүмкіндік береді.
-Мұрағаттық анықтама алу үшін Қазақстан азаматтары қайда жүгінулері керек?
- 2020 жылы ХҚКО арқылы мұрағатшылар мемлекеттік қызметтердің 5,5%-ын, "электрондық үкімет" веб - порталы арқылы-69,6% - ын көрсетті. Бұл Қазақстан азаматтары МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ бойынша "электрондық үкімет"веб-порталы арқылы өтініш бере бастағанын көрсетеді.
- Көрсетілетін қызметті алушы оң жауабы бар мұрағаттық анықтаманы алуы үшін не қажет?
- Бұл ұйым тапсырған құжаттардың көлемі мен сапасына байланысты, яғни құжаттары толығымен жоқ немесе құжаттар барлық айға тапсырылмаған кезеңдер бар.
- Құжаттар мұрағатта болмай қалған жағдайлар болды ма және қанша?
- Мұндай жағдайлар, өкінішке орай, бар. Өткен жылы теріс көрсетілген - 5% Мұрағаттық анықтамалар, яғни бұл адамдар құжаттарда тіркелмеген, 15,8% - ұйымдардың құжаттары аудандық мұрағатта сақталмаған.
- Осындай жағдайлар жиі болмас үшін Сіз қандай кеңес бересіз?
- Мекемелердің, ұйымдардың қызметкерлері бекітілген іс номенклатурасына сәйкес құжаттамамен жұмыс істеуі тиіс. Істерді уақытында және сапалы өңдеу мен тігуді жүргізу, одан әрі мұрағатқа сақтауға тапсыру керек.